باشد

باشد من همه ی مونس هایم را پاک می کنم

اثری از تو باقی نمی گذارم مونس

البته تو پاک نمیشوی هرکار کنم روزهای دبستان و درخت های کاج مدزسه ی دخترانه معراج ...

مگر میشود پاک شوی ؟

چطوری پاکت کنم مونس جان؟

فرارمان از مدرسه را؟ پیدا کردن مرده و سیلی خوردن از آقا رضا خره! یادت هست؟

اما نه

بعضی ها می گویند خواهر ها نباید عاشق هم شوند

مثل خودت...

آخر تو مثل من بچه نیستی دیگر

تو خیلی بزرگ و عاقل شده ای و من باید این چیز  هارا بفهمم

یعنی یک روزی من هم عاقل می شوم؟؟؟؟؟آنوقت دیگر عاشق تو نیستم ؟

ولی باشد بخاطر تو من همه چیز میشوم حتی عاقل!

بخاطر تو نباید جار بزنم که عاشقت بودم ولی  فقط همین یک بار بود قول میدهم...

میبینی زمانه را ؟حتی آدم اسم خواهرش را هم باید سانسور کند

من همه ی مونس هایم را پاک کردم

می دانم مونس نیستی دیگر

ولی دوستت دارم ...

                                                                                                        مولود



نظرات 5 + ارسال نظر
فروردین دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام شما خیلی خوب می نویسی موفق باشی

ملودی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.nabze-maghz.blogsky.com


سلام مولود جون خوبی؟
ممنون که اومد به وبلاگم البته آدرس وبلاگت رو اشتباه وارد کرده بودی اما تونستم پیداش کنم :-) خیلی عالی می نویسی
اما همه می دونن که دوست رو نمیشه نمیشه فراموش کرد حتی که خیلی تکرار بشه که دیگه نیست

هما پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام عزیز متننت خیلی ناز بود

الهام پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ

خیلی قشنگ بود:)

سمیه شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام مولود جون تو خیلی قلم خوبی داری بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد