ماه رمضون

ماه رمضون همتون مبارک

واسم عجیبه که هنوز ماه رمضون هست؟  

بله هست 

خدا هنوز مهربونه 

و هنوز مهمونی می ده  

...



نظرات 4 + ارسال نظر
آریو جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://jasooos1.blogsky.com

رمضون هم با تمام دیگر نمادهای دین موحش اسلام متحجر و عقب مانده به زباله دان تاریخ میره زود زود

من از رمضان متنفر نیستم!!!!!
هرچقدر که با من وحشیانه رفتار بشه
بازم رمضان رو دوس دارم
حتی اگه مهمونی خدا نباشه
حتی اگه خیالی باشه
چون خیلی ها فک می کنن مهممونی خداست
خدا انقد مهربون هست که خیال بنده هاشو باطل نکنه
رمضان مهمونی خداست
چون من باور دارم
...
دوسش دارم
دلم واسه خدای مهربونم تنگ شده

معراج جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.rapcode.blogfa.com

سلام دوستم گلم خوبی حالت چطوره میخواستم بگم به من هم سر بزن من کد نویسی اهنگ میکنم و هر اهنگی دوست داری از وبلاگم بردار
چاکرتم نیای حرومت نمیکنم

موچه کوچولو جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

ماه رمضونت مبارکباشه
30 تا عید زیبا در یه ماه

محمدحسین شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

هرچند که بسیار گرمه ولی شکر که دوباره رمضون رو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد